Kampaň pro katarský turismus

29. 08. 2022  18:42 - přečteno 76x

David Beckham je hlavní tváří nejnovější kampaně Katarské turistické centrály. Ta zahájila novou kampaň na podporu cestovního ruchu, která má do roku 2030 přilákat více než šest milionů návštěvníků ročně. Kampaň odhaluje Beckhamovo akční dobrodružství po celé zemi v průběhu 48 hodin a bude propagována na kanálech Qatar Tourism a bude také hostovat v palubním zábavním systému Oryx společnosti Qatar Airways.
„Katar mě překvapil širokou nabídkou skvělých zážitků, které můžete zažít během pouhých 48 hodin. Lidé jsou vřelí a pohostinní a je to skvělé místo pro strávení několika dní. Obyvatelé Kataru jsou opravdu zapálení pro svou kulturu a kombinace moderního a tradičního vytváří něco opravdu výjimečného. Během své cesty jsem toho viděl tolik, od trhů s kořením přes muzea až po projížďku na motorce, která byla jedním z vrcholů mého pobytu,“ řekl David.

 

Další fotky najdete zde.



Přidat nový komentář


Žádný komentář dosud nebyl zaslán. Buďte první!


© Copyright - kopírování textů bez svolení autorky zakázáno - www.dbeckham.cz - RSS 2.0 | Lucišek 2008 - 2021
Elektronika: 8bitu.cz | sokoltrnavka.cz - Fotbalový klub TJ Sokol M. Trnávka
Zdravá výživa Moravská Třebová – U Draka | Užitková keramika, lampy s polodrahokamy - Keramika Věra Coufalová | Virtuální operátor GoMobil - levné volání